Kvalitní náhradní díly

Používáme originální díly. V případě, že nám to legislativa a dodavatel neumožňuje, instalujemé díly od renomovaných výrobců, za kterými si stojíme.

Jsme pojištěni

V případě problémů jsme pojištění a veškeré náklady a škody vám budou uhrazeny.

Jsme všude

Vaše zařízení lze donést na jakékoliv místo Zásilkovny. Nic předem neplatíte.

Pozáruční servis mobilních telefonů a tabletů Apple a Samsung

V našem servisním centru v Břeclavi nabízíme špičkový servis mobilních telefonů primárně značek Apple a Samsung, na které držíme všechny náhradní díly skladem. Servis telefonů ostatních výrobců taktéž provádíme, avšak s delší dodací lhůtou a po předešlé domluvě. Délka servisu 2 až 3 dny v závyslosti na vytížení našich techniků. V případě nutnosti akutního servisu, jsme schopní za příplatek váš telefon servisovat expresně.

Pozáruční servis počítačů a notebooků všech výrobců

Servisujeme veškeré počítače a notebooky všech značek a typů. Vedle základní udržby, čistění či dodání nových baterií do notebooků nabízíme i sofistikovanější opravy jak hardwaru tak software. Opravujeme nefunkční komponenty, rozbité plasty, pájíme zakládní desky, sestavujeme počítače či instalujeme programy dle vaších poadavků. A to včetně počítačů Apple Mac.

Jak přinést zařízení k servisu?

A) Osobní předání Břeclav

Vaše zařízení můžete osobně přinést na naší pobočku v Břeclavi

Showroom HAPPY WIN Břeclav, prodejna Albert
Hraniční 1257
Břeclav
691 41

Otevírací doba: po-ne, 9:00 - 19:00
Telefon: +420 724 123 490
E-mail: breclav@happywin.cz

B) Přinést na jakékoliv doručovací místo Zásilkovny, platí i pro ostatní země

V totmo případě prosíme vyplňte formulář níže. Po zpracování našim technikem vám na email dojde předvyplněný formulář a štítek na zásilku. Formulář vytisknete, podepíšete a přibalíte do balíku. Štítek nalepíte na balík a přinesete na jakékoliv místo Zásilkovny (mapa). Takový balík jen zde zanecháte, dále již nic neplatíte a nevyplňujete.

Ke stažení

Nebojte se rozepsat. Prosíme popište závady co nejlépe.

V případě bude-li oprava dražší, budete kontaktování našim technikem, který s vámi probere možný další postup či opravu zastavíme.