Veškeré reklamace se řídí Relamačním řádem. Pro případ uplynutí záruční doby nabízíme servisní služby.

  1. Před odesláním doporučujeme, pro případ poškození dopravcem, zboží vyfotit.
  2. Zboží důkladně obalte obalovým materiálem, nejlépe bublinkovou fólií či molitanem.
  3. Dále je nutné zboží zaslat v krabici o pravidelných tvarech.
  4. Na stránce Servis vyplňte formulář. Po vyplnění formuláře vám na email dojde předvyplněný dokument, který podepište a zároveň štítek pro dopravce, který nalepte na krabici.
  5. Na krabici napište velkým nápisem "Reklamace zboží" nebo "Servis".
  6. Balík odneste na nejbližší pobočku dopravce Zásilkovna. Mapa poboček zde.
  7. V případě větších balíků (nad 10 Kg), jej zašlete na adresu:
    HAPPY WIN, showroom Břeclav
    Hraniční 1257
    Břeclav
    691 41

Ke stažení